GAMBAR-GAMBAR SEKITAR ACARA MALAM RAMAH MESRA PPPV 22 Disember 2007

PERHATIAN : ANDA BOLEH CLICK PADA GAMBAR UNTUK MEMBESARKANNYA DAN DIBENARKAN DOWNLOAD KE KOMPUTER ANDA UNTUK PROSES `MENCUCI' SENDIRI. KOS CUCI GAMBAR TIDAK DISERTAKAN. HANYA GAMBAR PERCUMA.
Dari gayanya, rambutnya, senyumnya... Ini sah bukan M. Nasir atau seniman jalanan. Ini Apyan Idris. Tuan rumah yang bermurah hati menyediakan kemudahan bagi PPPV mengadakan aktiviti program ramah-mesra 2007. Tengkiyu bosshhhh!......... Yang seluar petak-petak ni pernah memasang impian menjadi pemain golf. Namun Sdr Mohd.Rakesh memilih kerjaya lain dan hobi masa lapangnya ialah memancing dan memanggang ikan yang dipancingnya, seperti gambar di atas.



Gambar ini mengesahkan kesungguhan dan komitmen Sdr Hussain dalam usaha menjayakan program ini. Mana taknya, sang isteri tersayang pun dikerah pakai baju merah macam dia jugak. Pengerusi PPPV Sdr Tamyet sedang menyemak kali terakhir teks ucapan dasar dengan bantuan Sdr Shamsul... Tapi nak check apa lagi? Yang buat teks ucapan tu profesional writer tau! Menteri pun pakai dia!... hihihi.... laaa... orang suruh dia test microphone... sapa lak suruh dia nyanyi?... ish ish ishhhh

Kerusi-kerusi kosong di depan ini disebabkan para bapak-bapak memilih duduk di luar khemah dan duduk pula berlonggok kat sisi-sisi... senang nak hisap rokok, katanya! Sdr Zul (memegang microphone) selaku penyumbang utama lembu telah mengetuai bacaan doa bagi mendapat keberkahan dan keredhaan daripada Tuhan.


Saudara berdua ini dikenal pasti antara yang pertama dan terpantas mencedok SUP GEAR BOX.... SEDAP woooo....! Makanan memang banyak. Terima kasih lah kepada semua penyumbang dan penderma. Anda tahu, sumbangan anda dalam program kemasyarakatan ini memenuhi kehendak agama dan negara! Dari kiri Sdr Tamyet (memegang microphone) selaku pengerusi sedang menyampaikan ucapan dasar dan diapit oleh Sdr Shamsul (AJK), Sdr Ismail (AJK) dan Sdr Mali (Setiausaha Kehortmat PPPV).


. . Char-Ali's Angel... menunggu ibu mengambil makanan. Yang Sdr Ali pulak booking meja. ehhh... tu serving table laaaa.... .. . ... Pejabat SPR kerja overtime ke...?





Ada tak nama kami dalam daftar pemilih 2007? Kalau belum, isi lah borang PPPV.









Sdr Zabarullah bersama hero-heronya. Beliau adalah pemilik restoran kari kepala ikan Kg Attap di KL yang terkenal tu. Haaaa.... Sdr Zabarullah adalah jiran kita, TAU! .....Tapi kalau mengunjungi restorannya, jangan le asyik minta diskaun. hehehe... Sdr Tamyet dan Sdr Ibrahim mungkin berbicara perihal tindakan undang-undang terhadap.... Sdr Noorhisham, merangkap Ketua Unit Masakan dan penyanyi karaoke! Nampaknya juri di sebelah Sdr Noorhisham sedang memastikan beliau menuturkan bait-bait lagu dengan tepat. Sdr Nizam sibuk melayan anak walaupun awalnya dah janji akan menyumbangkan lagu. Oh kau lari ya...!

Nampaknya juri dari Liverpool sudah menutup telinga. Undi SMS berkurangan la jawapnya! Sdr Hussain macam tak puas hati. Cari jugak lagu nak lawan Noorhisham. Selepas makan, isi borang keahlian PPPV. Yuran, bayar tahun depan yee.... hihihi... Penuhnya meja Sdr Ali ni. Selain keluarganya, ada pulak Pak Mat dengan Sdr Zainol menyelit berkongsi meja!
Dua jejaka ni siap berbaju Melayu, bersongkok menggunakan kaedah tersendiri untuk mengipas barbeque daging. Beruntunglah siapa yang dapat merasa masakan mereka! Sdr Shamsul (kiri) merupakan antara penyumbang air minuman, diapit oleh Sdr Rosli dan Tuan Rumah, Sdr Apyan.
Lambang MUHIBAH TULEN yang dipupuk dan dipelihara di PPPV. Sdr Zul dan Sdr Ismail bersama Sdr Mali (tengah). Para AJK dan sukarelawan bersama-sama membersihkan peralatan. Maaf, ada satu gambar saja sebab jurufoto pun kena sama-sama angkat meja & kerusi!

No comments: